Gender a výzkum / Gender and Research 2013, 14 (1): 88-92

Udržitelnost a rozvoj mentoringových programů pro ženy v kontextu genderové strukturální změny akademických institucí

Kateřina Cidlinská

Zveřejněno: 1. březen 2013  Zobrazit citaci

ACS AIP APA ASA Harvard Chicago Chicago Notes IEEE ISO690 MLA NLM Turabian Vancouver
Cidlinská, Kateřina. 2013. "Udržitelnost a rozvoj mentoringových programů pro ženy v kontextu genderové strukturální změny akademických institucí." Gender, rovné příležitosti, výzkum 14(1):88-92.
Stáhnout citaci

Reference

  1. Chandler, C. 1996. "Mentoring and women in academia: Reevaluating the traditional model." The National Women's Studies Association Journal, Vol. 8, No. 3: 79-100. Přejít k původnímu zdroji...
  2. Gibbons, A., Morell, V. 1992. "Key Issue: Mentoring." Science, New Series, Vol. 255, No. 5050: 1368-1369 Přejít k původnímu zdroji...
  3. Lamont, M. 2009. How Professors Think: Inside the Curious World of Academic Judgment. Harvard: Harvard University Press. Přejít k původnímu zdroji...
  4. Nolan, D. 1992. "Women in Statistics in Academe: Mentors Matter." Statistical Science, Vol. 7, No. 2: 267-272. Přejít k původnímu zdroji...

Tento článek je publikován v režimu tzv. otevřeného přístupu k vědeckým informacím (Open Access), který je distribuován pod licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License (CC BY-NC 4.0), která umožňuje nekomerční distribuci, reprodukci a změny, pokud je původní dílo řádně ocitováno. Není povolena distribuce, reprodukce nebo změna, která není v souladu s podmínkami této licence.